Teachers as Researchers Week aneb učitelé výzkumníky
Autor: Federica Tondo, Platforma pro digitální dovednosti a pracovní místa Publikováno: 13. prosince 2022 13.12.2022
Sérii „Teachers as Researchers Week“ organizuje Evropské centrum digitálního vzdělávání, aby pedagogové mohli spolupracovat na hledání řešení problémů, s nimiž se na pracovišti denně potýkají.
Pracujete v digitálním vzdělávání a čelíte výzvám? Chcete se zapojit do společného vyšetřování a shromažďování osvědčených vzdělávacích postupů se svými vrstevníky?
Pokud ano, můžete se připojit ke komunitě Evropského centra digitálního vzdělávání.
Centrum podporuje spolupráci v oblasti výměny informací a procesů rozvoje znalostí na evropské úrovni prostřednictvím svých činností „Učitelé jako výzkumní pracovníci“.
Do programu se mohou zapojit pedagogové ze všech odvětví, včetně učitelů, ředitelů škol, projektantů, instruktorů atd.
Tři hlavní pilíře těchto činností „Teachers as Researchers“ jsou:
- společné zkoumání vzdělávacích postupů prostřednictvím identifikace a popisu společných výzev a opatření
- experimentování těchto opatření prostřednictvím shromažďování pozorování jejich dopadů a výsledků ve zprávách o zpětné vazbě
- srovnávací analýza zpětné vazby jako shrnutí k řešení zjištěného problému
Každá fáze zahrnuje proces vzájemného hodnocení ze strany dalších pedagogů z komunity.
Mezi dosud projednávané výzvy patří, jak:
- hodnotit práci účastníků vzdělávání během výuky na dálku
- inkluzivně zapojit všechny účastníky vzdělávání do úkolů distančního vzdělávání
- najít správnou symbiózu mezi digitálními nástroji a účastníky vzdělávání se speciálními potřebami
- učit studentům digitální dovednosti na úrovni začátečníků, včetně těch, kteří ve svém vzdělávacím procesu poprvé používají digitální nástroje
Nadcházející data:
- 14./15./16. Prosince 2022 (2:00–16:00)
- 11./12./13. Ledna 2023 (13:30–15:30)
- 1. února (2:00–16:00), 2. února (9:00–11:00), 3. února 2023 (2:00–16:00)
Časy jsou vždy ve středoevropském čase (SEČ).
© Evropská komise
Disclaimer: Text byl automaticky přeložen z evropské platformy Digital Skills and Jobs. Pokud jste v textu našli chyby, obraťte se, prosím, na digikoalice@npi.cz