O zdroji
Objevte digitální potenciál vaší školy
Využíváte při výuce a učení všechny možnosti, které nabízejí digitální technologie? Chcete-li zjistit, jak na tom vaše škola v této oblasti je, máme pro vás SELFIE: bezplatný, snadno použitelný a přizpůsobitelný nástroj, který vyhodnotí, nakolik vzdělávání na vaší škole odpovídá podmínkám digitální éry. V krátkém videoklipu na této stránce se dozvíte, jaké jsou výhody nástroje SELFIE.
Postup registrace
Jak se zaregistrovat?
Vaši školu musí zaregistrovat učitel, vedoucí pracovník nebo jiný zaměstnanec školy.
SELFIE není určeno pro jednotlivce, a proto by se neměli registrovat jednotliví studenti nebo učitelé.
Už jste zaregistrováni? Přihlášení pro školní koordinátory.
Jak se účastní učitelé a studenti?
Poté, co školní koordinátor sestaví pro vaši školu SELFIE, odešle učitelům, studentům a vedoucím pracovníkům školy odkazy na otázky a různá tvrzení, ke kterým se mají vyjádřit.
Vyplnění SELFIE zabere 20 až 40 minut.
Seznamte se s nástrojem SELFIE
O SELFIE
SELFIE (sebehodnocení efektivního učení prostřednictvím podpory inovativních vzdělávacích technologií) je bezplatný nástroj, který byl vytvořen, aby pomáhal školám začlenit digitální technologie do výuky, učení a hodnocení.
SELFIE byl vyvinut na základě výsledků výzkumu a vznikl v rámci programu Evropské komise na podporu digitálního učení ve vzdělávacích institucích.
Nástroj SELFIE umožňuje shromáždit – s garancí zachování anonymity – názory studentů, učitelů a vedoucích pracovníků škol na to, jak jsou na jejich škole využívány moderní technologie. Průzkum má podobu otázek a tvrzení (se kterými se buď respondent ztotožní nebo nikoli) a jednoduchého hodnocení jednotlivých aspektů známkami 1–5. Vyplnění dotazníku, který obsahuje tyto otázky a tvrzení, zabere přibližně 20 minut.
Proč právě SELFIE?
Díky SELFIE zjistíte, zda vaše škola využívá digitální technologie při výuce a učení optimálním způsobem.
SELFIE umožňuje studentům, učitelům a vedoucím pracovníkům se společně zamyslet nad využíváním technologií na jejich škole.