Základní informace o publikaci
Oblast vzdělávání a rozvoje: | Informační a komunikační technologie (IKT) dále nedefinované |
---|---|
Téma: | Umělá inteligence, Kybernetická bezpečnost, Vysoce výkonná výpočetní technika, Digitální dovednosti |
Cílová skupina: | Digitální dovednosti ve vzdělávání |
Úroveň digitálních dovedností: | Pokročilá, Odborník na digitální technologie |
Druh iniciativy: | Institucionální iniciativa EU |
Druh publikace: | Zpráva |
Geografický rozsah: | Evropská unie |
O publikaci
Cílem této zprávy Společného výzkumného střediska ( JRC) je podpořit politické iniciativy k zajištění dostupnosti odpovídajících pokročilých digitálních dovedností v řadě oblastí IT (včetně umělé inteligence, vysoce výkonné výpočetní techniky a kybernetické bezpečnosti) v členských státech EU.
S využitím analytického přístupu Techno-Economic Segments (TES) vypracovaného v rámci projektu PREDICT3 studie shromažďuje údaje a vytváří kvantitativní ukazatele s cílem zmapovat digitální dovednosti ve zmíněných technologických oblastech ze dvou vzájemně se doplňujících hledisek: stávající akademická nabídka bakalářských a magisterských programů a odvětvová činnost v uvedených oblastech (s uvedením druhu profilové specializace, kterou může odvětví potřebovat).
⚠ Disclaimer: Text byl automaticky přeložen z evropské platformy Digital Skills and Jobs. Pokud jste v textu našli chyby, obraťte se, prosím, na digikoalice@npi.cz