Základní informace o publikaci
Oblast vzdělávání a rozvoje: | Osobní dovednosti a rozvoj |
---|---|
Téma: | Digitální dovednosti |
Cílová skupina: | Digitální dovednosti pro pracovní sílu Digitální dovednosti pro ICT odborníky Digitální dovednosti ve vzdělávání Digitální dovednosti pro všechny |
Úroveň digitálních dovedností: | Základní, Střední, Pokročilá, Odborník na digitální technologie |
Druh iniciativy: | Mezinárodní iniciativa |
Druh publikace: | Studie |
Geografický rozsah: | Evropská unie Mimo EU |
O publikaci
Zastřešujícím cílem této studie, kterou zveřejnila společnost RAND Europe, bylo provedení rámcové studie s cílem prozkoumat důkazy související s různými aspekty současného prostředí digitálních dovedností a zaměřit se především na nedostatky v digitálních dovednostech.
Dokument se snaží lépe pochopit, zda a proč se rozdíly v digitálních dovednostech prohlubují, jakož i jeho důsledky pro digitální a sociální nerovnosti a co v reakci na ně různé zúčastněné strany dělají.
Za tímto účelem byla provedena analýza klíčových trendů, které jsou příčinou nedostatku digitálních dovedností na celosvětové nebo makroúrovni; a rovněž byly zkoumány některé praktické kroky, které jsou přijímány k řešení této výzvy a potenciálně „odstranit“ nedostatek digitálních dovedností.
Disclaimer: Text byl automaticky přeložen z evropské platformy Digital Skills and Jobs. Pokud jste v textu našli chyby, obraťte se, prosím, na digikoalice@npi.cz.