Základní informace o publikaci

Oblast vzdělávání a rozvoje: Osobní dovednosti a rozvoj
Téma: Digitální dovednosti
Cílová skupina: Digitální dovednosti pro pracovní sílu
Digitální dovednosti pro ICT odborníky
Digitální dovednosti ve vzdělávání
Digitální dovednosti pro všechny
Úroveň digitálních dovedností: Základní, Střední, Pokročilá, Odborník na digitální technologie
Druh iniciativy: Mezinárodní iniciativa
Druh publikace: Studie
Geografický rozsah: Evropská unie
Mimo EU

O publikaci

Zastřešujícím cílem této studie, kterou zveřejnila společnost RAND Europe, bylo provedení rámcové studie s cílem prozkoumat důkazy související s různými aspekty současného prostředí digitálních dovedností a zaměřit se především na nedostatky v digitálních dovednostech.

Dokument se snaží lépe pochopit, zda a proč se rozdíly v digitálních dovednostech prohlubují, jakož i jeho důsledky pro digitální a sociální nerovnosti a co v reakci na ně různé zúčastněné strany dělají.

Za tímto účelem byla provedena analýza klíčových trendů, které jsou příčinou nedostatku digitálních dovedností na celosvětové nebo makroúrovni; a rovněž byly zkoumány některé praktické kroky, které jsou přijímány k řešení této výzvy a potenciálně „odstranit“ nedostatek digitálních dovedností.

⚠ Disclaimer: Text byl automaticky přeložen z evropské platformy Digital Skills and Jobs. Pokud jste v textu našli chyby, obraťte se, prosím, na digikoalice@npi.cz.