Základní informace o publikaci

Oblast vzdělávání a rozvoje: Příprava učitelů s oborovou specializací
Vzdělávání a výchova jinde neklasifikované
Téma: Digitální dovednosti
Cílová skupina: Digitální dovednosti ve vzdělávání
Digitální dovednosti pro všechny
Úroveň digitálních dovedností: Základní, Střední, Pokročilá, Odborník na digitální technologie
Druh iniciativy: Mezinárodní iniciativa
Druh publikace: Prezentace
Geografický rozsah: Evropská unie
Albánie

O publikaci

Informační a komunikační technologie (IKT) se staly důležitým nástrojem pro školní systémy, neboť se snaží zlepšit vzdělávání a zvýšit jeho účinnost.

Jaký přístup mají studenti z různého socioekonomického prostředí ke kvalitnímu vzdělávání založenému na informačních a komunikačních technologiích?

Celkově mají znevýhodnění studenti obvykle menší přístup k příležitostem digitálního učení jak doma, tak ve škole. Údaje rovněž naznačují, že způsob, jakým jsou rozdělováni učitelé s určitými charakteristikami, může usnadnit lepší rovnost.

Dvěma příklady zdůrazněnými v tomto přehledu jsou digitální samoúčinnost a odborná příprava učitelů v oblasti výuky založené na informačních a komunikačních technologiích.