Základní informace o publikaci
Oblast vzdělávání a rozvoje: | Příprava učitelů s oborovou specializací Vzdělávání a výchova jinde neklasifikované |
---|---|
Téma: | Digitální dovednosti |
Cílová skupina: | Digitální dovednosti ve vzdělávání Digitální dovednosti pro všechny |
Úroveň digitálních dovedností: | Základní, Střední, Pokročilá, Odborník na digitální technologie |
Druh iniciativy: | Mezinárodní iniciativa |
Druh publikace: | Prezentace |
Geografický rozsah: | Evropská unie Albánie |
O publikaci
Informační a komunikační technologie (IKT) se staly důležitým nástrojem pro školní systémy, neboť se snaží zlepšit vzdělávání a zvýšit jeho účinnost.
Jaký stupeň přístupu mají studenti z různého socioekonomického prostředí ke kvalitnímu vzdělávání založenému na informačních a komunikačních technologiích?
Celkově mají znevýhodnění studenti obvykle menší přístup k příležitostem digitálního učení jak doma, tak ve škole. Údaje rovněž naznačují, že způsob, jakým jsou rozdělováni učitelé s určitými charakteristikami, může usnadnit lepší rovnost.
Dvěma příklady zdůrazněnými v tomto přehledu jsou digitální samoúčinnost a odborná příprava učitelů v oblasti výuky založené na informačních a komunikačních technologiích.
⚠ Disclaimer: Text byl automaticky přeložen z evropské platformy Digital Skills and Jobs. Pokud jste v textu našli chyby, obraťte se, prosím, na digikoalice@npi.cz