Základní informace o publikaci
| Oblast vzdělávání a rozvoje: | Osobní dovednosti a rozvoj |
|---|---|
| Téma: | Digitální dovednosti |
| Cílová skupina: | Digitální dovednosti pro všechny |
| Úroveň digitálních dovedností: | Základní |
| Druh iniciativy: | Mezinárodní iniciativa |
| Druh publikace: | Studie |
| Geografický rozsah: | Evropská unie Mimo EU |
O publikaci
Tato všudypřítomná digitalizace představuje významný posun ve vztahu mezi společností a výpočetní technikou; k plnění základních úkolů jsou lidé nuceni používat počítače a internet. Navrhujeme, aby tato éra povinné výpočetní techniky vyžadovala nové způsoby měření a teorizace digitálních dovedností, které zůstávají klíčovým rozměrem digitální propasti. V tomto článku se přezkoumají teorie a měření digitálních dovedností, což představuje tři příspěvky k pochopení toho, jak se s digitálními dovednostmi setkávají, jak jsou získávány a koncipovány.
© Oxfordská univerzita