Základní informace o publikaci
Oblast vzdělávání a rozvoje: | Všeobecné programy a kvalifikace dále nedefinované |
---|---|
Téma: | Digitální dovednosti |
Cílová skupina: | Digitální dovednosti pro pracovní sílu Digitální dovednosti ve vzdělávání Digitální dovednosti pro všechny |
Úroveň digitálních dovedností: | Základní, Střední, Pokročilá, Odborník na digitální technologie |
Druh iniciativy: | Mezinárodní iniciativa |
Druh publikace: | Studie |
Geografický rozsah: | Evropská unie Mimo EU |
O publikaci
Účelem této studie je zmapovat trendy a výzvy v odborné přípravě učitelů a školitelů odborného vzdělávání a přípravy v souvislosti s digitalizací a určit příklady inovativního úsilí v oblasti odborné přípravy učitelů odborného vzdělávání a přípravy, které se osvědčily.
V zájmu lepšího porozumění nejnovějším trendům v rozvoji digitálních dovedností v rámci odborné přípravy učitelů TVET se tato studie zabývá jejím statusem před pandemií COVID-19 i během ní. Zkoumá, jak jednotlivé země reagovaly na potřebu přejít do distančního vzdělávacího prostředí. Rovněž se zabývá tím, jak země podpořily učitele a školitele odborného vzdělávání a přípravy, aby rozvíjeli dovednosti a kompetence potřebné k využívání digitálních nástrojů, služeb a technologií k zajištění kvalitního vzdělávání a odborné přípravy zaměřené na účastníky vzdělávání, zejména praktického učení, které je charakteristickým znakem kvalitního poskytování TVET.
⚠ Disclaimer: Text byl automaticky přeložen z evropské platformy Digital Skills and Jobs. Pokud jste v textu našli chyby, obraťte se, prosím, na digikoalice@npi.cz