Základní informace o publikaci
| Oblast vzdělávání a rozvoje: | Čtení, psaní a počítání Osobní dovednosti a rozvoj |
|---|---|
| Téma: | Digitální dovednosti |
| Cílová skupina: | Digitální dovednosti pro pracovní sílu Digitální dovednosti pro všechny |
| Úroveň digitálních dovedností: | Základní |
| Druh iniciativy: | Mezinárodní iniciativa |
| Druh publikace: | Studie |
| Geografický rozsah: | Evropská unie Mimo EU |
O publikaci
V tomto stručném přehledu jsou uvedeny odhady ztráty učení na pracovišti v důsledku pandemie COVID-19. Odhaduje se, že účast na informálním učení v důsledku rozsáhlého ukončení hospodářských činností klesla o 25 %. V případě neformálního učení odpovídá odhad 18 %. To představuje nezanedbatelnou částku ztraceného učení, kterou nelze snadno získat zpět. Odhadované ztráty v oblasti vzdělávání jsou velmi různorodé napříč odvětvími a jednotlivci a závisí na všudypřítomnosti ukončení hospodářských činností. Výsledky rovněž ukazují, že pandemie pravděpodobně vedla k menšímu počtu vzdělávacích příležitostí pro znevýhodněné pracovníky a pracovníky s nízkou kvalifikací, kteří budou zase s největší pravděpodobností potřebovat rekvalifikaci.