Základní informace o publikaci
Oblast vzdělávání a rozvoje: | Všeobecné programy a kvalifikace dále nedefinované |
---|---|
Téma: | Kybernetická bezpečnost |
Cílová skupina: | Digitální dovednosti pro pracovní sílu Digitální dovednosti pro ICT odborníky Digitální dovednosti ve vzdělávání Digitální dovednosti pro všechny |
Úroveň digitálních dovedností: | Základní, Střední, Pokročilá, Odborník na digitální technologie |
Druh iniciativy: | Mezinárodní iniciativa |
Druh publikace: | Studie |
Geografický rozsah: | Evropská unie |
O publikaci
Definice autonomie a nezávislosti se liší podle toho, jaké jsou zájmy, potřeby a chápání těchto pojmů u jednotlivých účastníků a zemí. Zde navržená metodika zohledňuje různá hlediska, díky kterým lze identifikovat priority od identifikace strategických digitálních otázek a následně přejít ke zkoumání výzev v oblasti kybernetické bezpečnosti, které se k nim vztahují, a k potřebným strategickým řešením.
Analýza také umožnila rozpoznat, jak určitá témata, jako je internet věcí, umělá inteligence, šifrování, mikroprocesory nebo vzdělávání a odborná příprava, jsou a budou strategická dnes i v budoucnosti.
Tato studie stanovila pět hlavních cílů souvisejících s konkrétními výzvami, které vedly k vypracování deseti hlavních doporučení, jež by mohla být základem pro evropský veřejno-soukromý stěžejní program o evropské kybernetické nezávislosti a svrchovanosti (ECYSA), který by spojoval zájmy soukromého sektoru se zájmy veřejného sektoru.
⚠ Disclaimer: Text byl automaticky přeložen z evropské platformy Digital Skills and Jobs. Pokud jste v textu našli chyby, obraťte se, prosím, na digikoalice@npi.cz