Základní informace o publikaci

Oblast vzdělávání a rozvoje: Všeobecné programy a kvalifikace dále nedefinované
Téma: Kybernetická bezpečnost
Cílová skupina: Digitální dovednosti pro pracovní sílu
Digitální dovednosti pro ICT odborníky
Digitální dovednosti ve vzdělávání
Digitální dovednosti pro všechny
Úroveň digitálních dovedností: Základní, Střední, Pokročilá, Odborník na digitální technologie
Druh iniciativy: Mezinárodní iniciativa
Druh publikace: Studie
Geografický rozsah: Evropská unie

O publikaci

Definice autonomie a suverenity se liší v závislosti na partnerech a zemích, neboť mají různé zájmy, potřeby a chápání těchto pojmů. Zde navrhovaná metodika zohledňuje různé aspekty, které umožňují určit tyto priority, počínaje určením strategických digitálních otázek a poté přechodem k posouzení výzev v oblasti kybernetické bezpečnosti, které se jich týkají, a potřebných strategických řešení.

Analýza rovněž umožnila rozpoznat, jak určitá témata, jako je internet věcí, umělá inteligence, šifrování, mikroprocesory nebo vzdělávání a odborná příprava, jsou a zůstanou strategické nyní i v budoucnu.

Tato studie určila pět hlavních cílů spojených se specifickými výzvami, které vedly k načrtnutí deseti hlavních doporučení, která by mohla tvořit základ evropského veřejného a soukromého stěžejního programu pro evropskou suverenitu a autonomii kybernetické bezpečnosti (ECYSA), který by kombinoval zájmy soukromého sektoru se zájmy veřejného sektoru.

⚠ Disclaimer: Text byl automaticky přeložen z evropské platformy Digital Skills and Jobs. Pokud jste v textu našli chyby, obraťte se, prosím, na digikoalice@npi.cz