Základní informace o publikaci
Oblast vzdělávání a rozvoje: | Všeobecné programy a kvalifikace dále nedefinované |
---|---|
Téma: | Kybernetická bezpečnost |
Cílová skupina: | Digitální dovednosti pro pracovní sílu Digitální dovednosti pro ICT odborníky Digitální dovednosti ve vzdělávání Digitální dovednosti pro všechny |
Úroveň digitálních dovedností: | Základní, Střední, Pokročilá, Odborník na digitální technologie |
Druh iniciativy: | Mezinárodní iniciativa |
Druh publikace: | Studie |
Geografický rozsah: | Evropská unie |
O publikaci
Definice autonomie a suverenity se liší v závislosti na partnerech a zemích, neboť mají různé zájmy, potřeby a chápání těchto pojmů. Zde navrhovaná metodika zohledňuje různé aspekty, které umožňují určit tyto priority, počínaje určením strategických digitálních otázek a poté přechodem k posouzení výzev v oblasti kybernetické bezpečnosti, které se jich týkají, a potřebných strategických řešení.
Analýza rovněž umožnila rozpoznat, jak určitá témata, jako je internet věcí, umělá inteligence, šifrování, mikroprocesory nebo vzdělávání a odborná příprava, jsou a zůstanou strategické nyní i v budoucnu.
Tato studie určila pět hlavních cílů spojených se specifickými výzvami, které vedly k načrtnutí deseti hlavních doporučení, která by mohla tvořit základ evropského veřejného a soukromého stěžejního programu pro evropskou suverenitu a autonomii kybernetické bezpečnosti (ECYSA), který by kombinoval zájmy soukromého sektoru se zájmy veřejného sektoru.
⚠ Disclaimer: Text byl automaticky přeložen z evropské platformy Digital Skills and Jobs. Pokud jste v textu našli chyby, obraťte se, prosím, na digikoalice@npi.cz