Základní informace o publikaci

Oblast vzdělávání a rozvoje: Všeobecné programy a kvalifikace dále nedefinované
Téma: Kybernetická bezpečnost
Cílová skupina: Digitální dovednosti pro pracovní sílu
Digitální dovednosti pro ICT odborníky
Digitální dovednosti ve vzdělávání
Digitální dovednosti pro všechny
Úroveň digitálních dovedností: Základní, Střední, Pokročilá, Odborník na digitální technologie
Druh iniciativy: Mezinárodní iniciativa
Druh publikace: Studie
Geografický rozsah: Evropská unie

O publikaci

Definice autonomie a nezávislosti se liší podle toho, jaké jsou zájmy, potřeby a chápání těchto pojmů u jednotlivých účastníků a zemí. Zde navržená metodika zohledňuje různá hlediska, díky kterým lze identifikovat priority od identifikace strategických digitálních otázek a následně přejít ke zkoumání výzev v oblasti kybernetické bezpečnosti, které se k nim vztahují, a k potřebným strategickým řešením.

Analýza také umožnila rozpoznat, jak určitá témata, jako je internet věcí, umělá inteligence, šifrování, mikroprocesory nebo vzdělávání a odborná příprava, jsou a budou strategická dnes i v budoucnosti.

Tato studie stanovila pět hlavních cílů souvisejících s konkrétními výzvami, které vedly k vypracování deseti hlavních doporučení, jež by mohla být základem pro evropský veřejno-soukromý stěžejní program o evropské kybernetické nezávislosti a svrchovanosti (ECYSA), který by spojoval zájmy soukromého sektoru se zájmy veřejného sektoru.

⚠ Disclaimer: Text byl automaticky přeložen z evropské platformy Digital Skills and Jobs. Pokud jste v textu našli chyby, obraťte se, prosím, na digikoalice@npi.cz