Základní informace o iniciativě
Oblast vzdělávání a rozvoje: | Informační a komunikační technologie (IKT) dále nedefinované Jazyky dále nedefinované |
---|---|
Téma: | Digitální dovednosti |
Cílová skupina: | Digitální dovednosti ve vzdělávání Digitální dovednosti pro ICT odborníky Digitální dovednosti pro všechny |
Úroveň digitálních dovedností: | Střední, Základní |
Druh iniciativy: | Regionální iniciativa |
O iniciativě
Pomáháme studentům zvítězit nad angličtinou
Řešíte přechod na výuku nové informatiky a digitální kompetence? K tomu patří i zařazení digitálních technologií do výuky odborných předmětů, jako je angličtina.
Jak učit angličtinu na ZŠ s podporou digitálních technologií
SciLearn English představuje výzkumem a praxí ověřené řešení, které využívají milióny studentů ve více než 50 zemích světa. Program vytvořený týmem předních neurovědců připraví mozek na angličtinu a díky tomu se žáci učí až 4x rychleji, než při běžných hodinách angličtiny.
S programem žáci mohou pracovat ve škole i doma. Obsahuje i tétata z jiných předmětů, takže ho lze využít i v rámci CLIL řešení (matematika, dějepis, zeměpis, fyzika atd.)
Unikátní program na výuku angličtiny vytvořený předními neurovědci
Díky neurovědě je možné učit se angličtinu přirozeně, jako rodilý mluvčí. Jde to snadno a hlavně rychle!
Vypadá to jako počítačová hra. Obrázky, animované postavičky, mluvená řeč a zvuky, které vám po každém pokusu dají vědět, zda jste odpověděli správně či ne, takže váš mozek hned ví, co si má pamatovat a co ne.
I když to vypadá jako hra, nenechte se mýlit. Mozek se učí pokusem a omylem v ohromné frekvenci kolem 800 pokusů za hodinu. Trpělivě s vámi trénuje vše, co je potřeba. Jakmile začínáte odpovídat správně, program vám začne přidávat na obtížnosti. Učíte se tak mnohem zábavněji a hlavně několikanásobně rychleji.
V čem je program výjimečný?
Připravuje mozek na angličtinu
Trénuje kongnitivní funkce v angličtině a vytváří otisky anglických fonémů v mozku.
Intenzivně trénuje a přizpůsobuje se
Trénuje všechny aspekty řeči a průběžně se přizpůsobuje úrovni studenta.
Koučuje výslovnost a plynulost čtení
Dokáže naslouchat studentovi při plynulém čtení a průběžně ho opravovat a koučovat.