Základní informace o iniciativě

Oblast vzdělávání a rozvoje: Informační a komunikační technologie (IKT) dále nedefinované
Jazyky dále nedefinované
Téma: Digitální dovednosti
Cílová skupina: Digitální dovednosti ve vzdělávání
Digitální dovednosti pro ICT odborníky
Digitální dovednosti pro všechny
Úroveň digitálních dovedností: Střední, Základní
Druh iniciativy: Regionální iniciativa

O iniciativě

Pomáháme studentům zvítězit nad angličtinou

Řešíte přechod na výuku nové informatiky a digitální kompetence? K tomu patří i zařazení digitálních technologií do výuky odborných předmětů, jako je angličtina.

Jak učit angličtinu na ZŠ s podporou digitálních technologií 

SciLearn English představuje výzkumem a praxí ověřené řešení, které využívají milióny studentů ve více než 50 zemích světa. Program vytvořený týmem předních neurovědců připraví mozek na angličtinu a díky tomu se žáci učí až 4x rychleji, než při běžných hodinách angličtiny.

S programem žáci mohou pracovat ve škole i doma. Obsahuje i tétata z jiných předmětů, takže ho lze využít i v rámci CLIL řešení (matematika, dějepis, zeměpis, fyzika atd.)

Unikátní program na výuku angličtiny vytvořený předními neurovědci

Díky neurovědě je možné učit se angličtinu přirozeně, jako rodilý mluvčí. Jde to snadno a hlavně rychle! 

Vypadá to jako počítačová hra. Obrázky, animované postavičky, mluvená řeč a zvuky, které vám po každém pokusu dají vědět, zda jste odpověděli správně či ne, takže váš mozek hned ví, co si má pamatovat a co ne.  

I když to vypadá jako hra, nenechte se mýlit. Mozek se učí pokusem a omylem v ohromné frekvenci kolem 800 pokusů za hodinu. Trpělivě s vámi trénuje vše, co je potřeba. Jakmile začínáte odpovídat správně, program vám začne přidávat na obtížnosti. Učíte se tak mnohem zábavněji a hlavně několikanásobně rychleji.

V čem je program výjimečný?

Připravuje mozek na angličtinu

Trénuje kongnitivní funkce v angličtině a vytváří otisky anglických fonémů v mozku.

Intenzivně trénuje a přizpůsobuje se

Trénuje všechny aspekty řeči a průběžně se přizpůsobuje úrovni studenta.

Koučuje výslovnost a plynulost čtení

Dokáže naslouchat studentovi při plynulém čtení a průběžně ho opravovat a koučovat.